TOSHIBAN VARASTO / TUOTTEIDEN NOUDOT & PALAUTUKSET SIIRTYVÄT UUTEEN OSOITTEESEEN TUUSULAAN

Asiakasnoudot loppuvat Vantaan varastolla pe 10.11. ja noudot aloitetaan Tuusulassa 13.11. Muistahan että myös mahdollisissa palautuksissa tuotteet palautetaan 13.11. jälkeen Tuusulaan.
TOSHIBAN VARASTO / TUOTTEIDEN NOUDOT & PALAUTUKSET SIIRTYVÄT UUTEEN OSOITTEESEEN TUUSULAAN

Logitri kartta

TOSHIBAN VARASTO JA TUOTTEIDEN NOUDOT SIIRTYVÄT TUUSULAAN 

Asiakasnoudot loppuvat Vantaan varastolla pe 10.11. ja noudot aloitetaan Tuusulassa 13.11.

Varasto on Logitrin operoima ja se sijaitsee osoitteessa Högberginhaara 10, ovi 60, 04360 Tuusula

https://maps.app.goo.gl/eb5QyE8dwjCE9MGi9

https://www.logitri.fi/

 

Toshiban noudot löytyvät oven 60 vieressä olevasta ajotoimistosta

Soita ovikelloa tai numeroon 050 462 7135, jos toimistossa ei ole ketään paikalla.

Noutajalla tulee olla tiedossa tilausnumero, jota vastaan tilaus luovutetaan.

Tilauksia voi noutaa arkisin klo 7-17 välisenä aikana.

Tilaus tulee olla tehtynä noutoa edeltävänä arkipäivänä ennen klo 14.

Pikatilaukset viimeistään kaksi tuntia ennen noutoa. (Pikatilauslisä 8,90 €)

 

Kun tilaat tuotteen noudoksi, mainitsethan aina päivän, jolloin noudat tuotteet.

Nettikaupassa voit merkitä tuon päivän tilauspohjaan.

 HUOM! Tuotteet kerätään varastolla valmiiksi ilmoittamanasi päivänä. Ilmoitettuna noutopäivänä muodostuu myös lasku tuotteista.

Jos haluat noutaa tuotteet eri aikaan, kuin alun perin on ilmoitettu, olethan ystävällisesti yhteydessä myyntiimme, niin muutamme noutopäivämäärän.

Säilytämme noutoja varastolla kaksi viikkoa. Tämän jälkeen tilatut tuotteet lähetetään tilaajalle, ja laskulle lisään rahtikustannus.

 

Muistahan että myös mahdollisissa palautuksissa tuotteet palautetaan 13.11. jälkeen Tuusulaan.

PALAUTUKSET JA REKLAMAATIOT TUUSULAAN

 

Kun palautat viallista tuotetta:

1. Täytä reklamaatiokaavake osoitteessa: toshibapro.fi. Ohje kaavakkeen täyttämiseen löytyy liitteenä.

2. Saat sähköpostiisi kopion reklamaatiostasi. Ota talteen sähköpostin osoiterivillä oleva RK-numero (Esim. RK-12-3456)

3. Ota yhteys Toshiban tekniseen tukeen, josta saat ohjeet mahdolliseen palautukseen liittyen

4. Pakkaa tuotteet kuljetusta varten

5. Tilaa palautuskuljetus Kaukokiidolta puhelinnumerosta 0100 4321

6. Ilmoita Kaukokiidon tilausviitteeksi aiemmin sähköpostilla saamasi RK-numero.

Toimitusosoitteeksi tulee ilmoittaa Logitri Oy / Toshiba REKLAMAATIOT, Högberginhaara 6, Ovet 69-76, 04360 Tuusula

  

Kun palautat ehjää tuotetta, joka on toimitettu tai tilattu väärin.

Huomioithan, että otamme vastaan vain alkuperäisessä, ehjässä myyntipakkauksessa olevia tuotteita!

1. Ota yhteys myyntiimme ja mainitse minkä tuotteen/tuotteet haluat palauttaa ja miksi

2. Myyntimme tekee tuotteesta palautustilauksen ja saat siitä vahvistuksen sähköpostiisi

3. Tilaa palautuskuljetus Kaukokiidolta puhelinnumerosta 0100 4321. Ilmoita tilausviitteeksi palautustilausvahvistukselta

löytyvä tilausnumero (=SO-numero. Esim. SO1234567).

Toimitusosoitteeksi tulee ilmoittaa Logitri Oy / Toshiba PALAUTUKSET, Högberginhaara 6, Ovet 69-76, 04360 Tuusula